Jump to content
stiffanbond

Anime that made you cry

Recommended Posts

I can't really remember anything in particular.....thinking......oh i know one time. when i was watching pandora hearts i cried because of how neglected Oz felt when his father never acknoledged him an d treated him like a piece of dirt! how can some one be so insensitive. and i couldn't take it when Oz tried to put up this front like he's used to it and doesn't care. he just has to accept it. it was even more touching when the scene took place outside in the snow.

there were also some parts in bleach that really got to me, though there was this one part in bleach (the manga that I'm not sure if it was turned into the anime, since I like following the dub)

 

 

SPLOILER!!!!!! (i think) when Ulquiorra died i couldnt stop crying! it was just so sad, he was my favorite espada( Followed by Grimmjow Jaggerjack). He was so emo and cool and also had some sorta heart touching development. It was really heart breakiing!!!!!

 

 

modedit: please use the spoiler button for spoilers

signature made by G.BezariusNightray

 

request1.jpg

 

"Its none of my concern but it doesn't mean that it doesn't matter." -Oz Vessalius

Link to post
Share on other sites

OMG I CRIED IN NARUTO TOO!!! ahhh so saaad ]: i wont put any spoilers tho :P

 

and i cried at the end of fruits basket... it was sooo emotionall!!!

 

hmm i cant remmeber if there are any other anime's i cried in...

OH WAIT I CRIED IN mirumo de pon!! there were a few very very touching scene ]:

 

AND I CRIED IN POKEMON!!! XD

in the episode

where ash first gets pikachu but it doesnt like ash and then when ash saves pikachu...

 

 

hmm theres prob more but i cant remmeber any right now XD

 

If it breaks just fix it. If you lose it just make a new one.

sig-1.jpg

Did you know 'hei' means black?

 

Link to post
Share on other sites

wah,i cried on that pokémon-scene too...feels kinda weird tho to cry at pokémon :D...

oh,i cried in thend of bokura ga ita,every time i watched it (well,who isnt...:()

oh i just finished up this series: aoi bungaku,its very good btw,kinda dark,and there were some parts where i had to cry,cause it was so intense and sad :(

 

i think thats it,oh and i always cry at live-action jap. movies in pain,cause they are sooooo bad... @[email protected]

Link to post
Share on other sites

OMG YES I CRIED IN THAT TOO!!! omggg i crieed sooo much in clannad after story LOL

 

 

that ushio and tomoya thing omg.. made me tear upp so much, no matter how many times i watch it!!

 

 

If it breaks just fix it. If you lose it just make a new one.

sig-1.jpg

Did you know 'hei' means black?

 

Link to post
Share on other sites

I tend to be very sensitive about animes :( so i can't even remember all the series that made me cry . But i know for sure that the most i cried at Sailor Moon (and it happens every single time i see this anime :)) tears just keep flowing). Then, i know i cried a lot at Fushigi Yuugi,Fruits Basket, Ayashi no Ceres, Full Metal Alchemist (it had just too many sad episodes)

 

oooh let's not forget Nana,Bokura ga Ita,Code Geass R2 (at the last episodes), Inuyasha ,Kimi ni Todoke (the episodes with Chizuru's love),Romeo& Juliet,Air Tv,Rose of Versailles,etc .

 

recently cried at Valkyria Chronicles

 

the episodes with Isara made me cry a lot, i was really sad to see what happened

 

 

 

see... i told u i'm a total crier :))) and i'm pretty sure that i haven't mentioned all the animes at which i cried my heart out @[email protected]

bbird-1.jpg
Link to post
Share on other sites
12719610.jpg

 

 

it WAS sad!!! and im talking about when he protected him (or her? whats pikachu?...) anyway,it was moving and all @[email protected]

 

edit: damn,i just cried on FMA-B... @[email protected]

 

 

THAT Pikachu is a male. And I cried watching that too. @[email protected]

But then again, I was like 5 or 6 when I watched that scene.

 

And I think I've cried watching "Boku to Aka-chan" which is a not very famous anime (even though they have a Korean movie based on this manga...but it is very different from the manga).

 

Hm...I might have cried watching other animes, but I can't remember right now. XD

Active!

Summer Break is the best

------------------------------

Currently working on:

* Ghost Hunt (DONE!)

* Hikoukigumo (Translating Ch6)

* 100% no Kimi E

* HatsuKare

* Honey Bitter (Scanning Vol 6)

20080828_vampire-knight-479x300-1.gif

Link to post
Share on other sites

Oh the memories! I remember crying watching the ending of Candy Candy. It's the same as I was watching the ending of Lady Georgie. It's so unjust when the heroine can't end with the one she loves. They love each other but can't be together. So very sad. But the one that first made me cry a river was the Rose of Versailles. It was such a heartbreak and even though it's an old anime, I still find it so beautiful and dramatic.

Link to post
Share on other sites

I don't cry very easily and mostly if an anime is making me cry it means that is very very good.

So, i cried a lot watching Sailor Moon, Candy Candy, Nana, Bokura ga ita, Kimi ni Todoke, Glass Mask, Hana yori Dango, etc

Mostly of this tears are tears of joy watching those emotional scenes.

I LOVE MANGA AND ANIME

Link to post
Share on other sites
I don't cry very easily and mostly if an anime is making me cry it means that is very very good.

So, i cried a lot watching Sailor Moon, Candy Candy, Nana, Bokura ga ita, Kimi ni Todoke, Glass Mask, Hana yori Dango, etc

You said very very good animes. @[email protected]

q30Sf.gif

Link to post
Share on other sites

I cant think of a specific manga that has made me cry but I know that I tend to feel emotial in tragic events or when things suddenly turn around for the better. A show like Yoake Mae Yori Ruri Iro Na were

the male lead died but they came back to life

that kind of thing. Also shows with alot of emtional impact like Nana effect me. Im just a sucker for those kind of things.

Link to post
Share on other sites

OMG! Sailor Moon! I cried watching that too!

And I've never seen the Bokura ga Ita anime, but I read the manga(whenever it comes out, since it keeps going on and off) and the manga is sad!

Actually, when I started reading it, I didn't think it'd go so deep and be so sad... @[email protected]

Active!

Summer Break is the best

------------------------------

Currently working on:

* Ghost Hunt (DONE!)

* Hikoukigumo (Translating Ch6)

* 100% no Kimi E

* HatsuKare

* Honey Bitter (Scanning Vol 6)

20080828_vampire-knight-479x300-1.gif

Link to post
Share on other sites

LOL I know I cried in the pokemon movie haha @[email protected] ...the part where ash like turns to stone or something and he jumps between mew and mewtwos fighting, and then all the pokemon cry *clones and all* including pikachu @[email protected] . HAHA I dragged my gramps to take me to see that and he was like snoring while I was bawling my eyes out and snotting away when ash died for like a few mins and then came back to life @[email protected] . ROFL dayum I was like probs between 8 and 10 back then, ahah good times, good times XDDD @[email protected]

*~~~~~~~~~~~Vampire Knight~~~~~~~~~~~*

18819326.pnguntilwemeetagain.jpg9065660.png

*~~~~~~~~~~Until We Meet Again~~~~~~~~~*

Link to post
Share on other sites

I cried so hard when I watched the last episode of CODE GEASS...

OMG, i dunno why, but when the 'continue story' theme start... and everything about Lelouch's plan reveal....

i could not help but crying...... so touching.... how he accompolish everything by sacrificed himself....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • About Us

    Evil Flowers is a scanlation group, founded in May 2009, that scanlates manga/manhwa/manhua.

    You can read our releases on our online reader, or you can download them.

    We love for you to leave us comments, and we always welcome new users to our community. You can also help us by donating or joining the staff.

    Please don't forget to support the authors of your favorite projects by buying the volumes when they become available in your country.

  • Our Discord Channel

  • Donate to keep us alive

    We need donations in order to buy volumes and cover our server costs.

    This way you can keep reading your beloved projects and we can work on new projects as well. We're happy about any amount!

    Donate Sidebar by DevFuse
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.